هزینه نصب فتوشاپ

اطلاع از هزینه نصب فتوشاپ یکی از مهم‌ترین موارد برای افرادی است که از این نرم‌افزار کاربردی استفاده می‌کنند. همانطور که اطلاع دارید فتوشاپ یک برنامه گرافیکی محبوب و کاربردی است که با استفاده از آن می‌توان تصاویر جذاب و خلاقانه طراحی کرد.

در حال حاضر برای نصب فتوشاپ نیاز است تا از افراد با تجربه و ماهر در این زمینه کمک بگیرید و اگر خود در این زمینه تجربه‌ای ندارید، این کار را انجام ندهید. اگر می‌خواهید اطلاعات کامل‌تری در مورد هزینه‌های نصب برنامه فتوشاپ و دیگر موارد مهم در مورد آن به دست بیاورید، بهتر است تا پایان این بخش همراه ما باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

هزینه نهایی نصب فتوشاپ به چه مواردی بستگی دارد؟

به طور کلی می‌توانیم بگوییم هزینه نصب فتوشاپ برای همه یکسان نیست و نرخ نهایی آن می‌تواند تحت تاثیر مواردی مانند میزان تخصص مهندس، نوع برنامه فتوشاپ و منطقه و شهر شما متفاوت باشد.

ممکن است برخی از افراد برای کسب و کار خود نیاز به نصب مداوم برنامه فتوشاپ داشته باشند و به همین دلیل این افراد مایل هستند بدانند قیمت نصب این برنامه چقدر می‌شود تا بر اساس بودجه و توان مالی خود چند وقت یک بار این کار انجام دهند.

علاوه بر این، جهت ارتقاء نسخه فتوشاپ نیز شما نیاز به اطلاع از هزینه نصب فتوشاپ و سپس درخواست از افراد متخصص در این زمینه دارید. دقت داشته باشید یکی از مهم‌ترین مواردی که می‌تواند در تعیین قیمت نصب فتوشاپ موثر باشد، این است که خود شما سیستمتان را برای بروز رسانی برنامه به شرکت‌ مورد نظر می‌برید یا آنها برای این کار اقدام می‌کنند. به هر حال موضوعی که باید قبل از درخواست برای نصب فتوشاپ در نظر داشته باشید این است که هزینه این کار ثابت نبوده و به همین دلیل اگر قیمت برای شما اولویت دارد می‌توانید قبل از این کار از مهندسین در مورد هزینه دقیق نصب فتوشاپ سوال کنید.

 

هزینه‌های نصب فتوشاپ در سال 1402 چقدر است؟

همانطور که متوجه شدید هزینه نصب فتوشاپ به صورت متغیر است و نرخ ثابتی برای آن وجود ندارد. با این حال اگر بخواهیم به طور تقریبی در مورد هزینه نصب آن در سال ۱۴۰۲ برای شما صحبت کنیم، باید بگوییم که در اکثر مواقع افراد هزینه‌ای بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومان از شما دریافت می‌کنند. البته در نظر داشته باشید برخی مواقع مواردی مانند

  • خدمات پشتیبانی
  • اصل یا کپی بودن فتوشاپ
  • هزینه خدمات جانبی

می‌تواند روی تعیین قیمت آن موثر باشد و ممکن است باعث شود تا شما هزینه‌ای بیش از ۱۵۰ هزار تومان پرداخت کنید. اما در حالت عادی اگر نیاز به پشتیبانی و دریافت خدمات جانبی نداشته باشید، هزینه نصب فتوشاپ حداکثر تا ۲۰۰ هزار تومان برای شما تمام می‌شود.

پس همانطور که متوجه شدید هزینه این کار بسیار مناسب است و شما با صرف کمترین هزینه و کمترین زمان می‌توانید این برنامه کاربردی و مهم را روی سیستم خود داشته باشید.

 

هزینه‌های نصب فتوشاپ در سال 1402 چقدر است؟

موارد مهمی که هنگام نصب فتوشاپ باید در نظر بگیرید.

علاوه بر اهمیتی که اطلاع از هزینه نصب فتوشاپ دارد، برای اینکه هزینه‌های جانبی افزایش پیدا نکند شما باید یکسری نکات و موارد مهم را در نظر داشته باشید. این موارد می‌تواند در هزینه‌های شما صرفه‌جویی کرده و باعث پرداخت کمتر هزینه نصب این نرم افزار می‌شود:

  • در صورتی که دارای شرکت، سازمان یا موسسات آموزشی هستید و می‌خواهید روی چند سیستم اقدام به نصب فتوشاپ کنید، بهتر است در ابتدا در مورد هزینه‌های آن و نوع نرم‌افزاری که روی سیستم نصب می‌شود با کارشناسان صحبت کرده و سپس با خیال راحت این کار را انجام دهید.
  • همواره از کارشناسان و مهندسین با تجربه و حاذق بخواهید برای نصب برنامه فتوشاپ اقدام کنند. زیرا این کار علاوه بر اینکه هزینه نصب فتوشاپ را کاهش می‌دهد باعث پیشگیری از ایجاد مشکلات به وجود آمده از جمله ویروسی شدن یا آسیب دیدن سیستم شما می‌شود.
  • نسخه‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ فتوشاپ نیاز به سیستم ۶۴ بیتی داشته و همچنین نیاز است تا رم سیستم شما حداقل ۸ گیگ حافظه داشته باشد. در صورتی که سیستم شما قدیمی بوده یا موارد ذکر شده را ندارد بهتر است قبل از اینکه از کارشناسان بخواهید برای نصب فتوشاپ اقدام کنند، این موضوع را با آنها در میان بگذارید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان از طریق شماره زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید

چرا هزینه نصب فتوشاپ در منزل بیشتر است؟

در صورتی که همواره این سوال برای شما ایجاد شده است که چرا برای نصب برنامه فتوشاپ در منزل یا محل کار باید هزینه بیشتری پرداخت کنیم؟ باید بگوییم که در صورتی که شما از کارشناسان و متخصصان بخواهید برای نصب برنامه‌هایی مانند فتوشاپ به منزل یا محل کار شما بیایند، این کار سبب صرف وقت و هزینه اضافه برای آنها می‌شود.

البته برخی از کارشناسان هزینه رفت و آمد را از شما دریافت نمی‌کنند اما به دلیل اینکه این کار می‌تواند تاثیرات زیادی روی صرف زمان برای آنها داشته باشد، در نتیجه شما برای این کار باید هزینه بیشتری متقبل شوید. همچنین در صورتی که نیاز به نصب چند نرم‌افزار فتوشاپ روی چند سیستم داشته باشید، این کار سبب افزایش هزینه نصب فتوشاپ می‌شود که شما باید این موضوع را در نظر داشته باشید.

البته در صورتی که دارای یک لپ‌تاپ هستید، می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز آن را به نزد کارشناسان و متخصصان برای نصب فتوشاپ ببرید. اما در صورتی که شما زمان کافی نداشته یا دارای چند سیستم کامپیوتری به هم متصل شده هستید، باید هزینه اضافی آن را تقبل کرده تا کارشناسان پس از دریافت هزینه خود این کار را در کمترین زمان و بدون ایجاد مشکل، برای شما انجام دهند.

چرا هزینه نصب فتوشاپ در منزل بیشتر است؟

سخن پایانی

در حال حاضر نصب بسیاری از برنامه‌های کاربردی و مهم از جمله نرم‌افزار فتوشاپ روی سیستم برای کاربران اهمیت دارد و این افراد مایل هستند قبل از این کار از هزینه نصب فتوشاپ نیز اطلاع پیدا کنند. در صورتی که می‌خواهید اقدام به نصب نرم‌افزار فتوشاپ روی سیستم خود در کمترین زمان و با هزینه کم کنید، شرکت پی سی امداد بهترین خدمات را در اختیار شما قرار می‌دهد.

این مجموعه اقدام به اعزام تکنسین‌های باتجربه در محل جهت ارتقاء کامپیوتر و نصب برنامه‌های مورد نظر شما می‌کند. پی سی امداد مفتخر به ارائه خدمات متنوع با داشتن بیش از ۱۰ سال سابقه درخشان به کاربران عزیز است و می‌تواند تمام مشکلات سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری سیستم شما را برطرف کند.

فهرست